tisdag 10 augusti 2010

Konkurrens

Ja det är precis vad F har fått om fjärrkontrollen. Av någon konstig anledning så är det alltid killarna som ska styra fjärrkontrollen. Hur många gånger har man inte fått skrika högt för att slippa drabbas av epilepsi då det zappas förtvivlat eller trycks på text-TV.......men nu har det alltså hänt här hemma, dom är två som slåss om fjärrkontrollen. Och av någon konstig anledning så är det ofta han som är 7 månader som vinner denna fight. Varför har då aldrig jag vunnit den?

Är detta ytterligare ett nederlag för oss kvinnor???? Nja, jag vet inte jag. För det är i alla fall inte bara jag som inte kan hantera den där mackapären, jag har nu sällskap av min 7 månader gamla son - härligt - eller inte????

2 kommentarer:

  1. Haha, jag ser det framför mig :)

    SvaraRadera
  2. Lotta Dahm (fd Nordesjö)10 augusti 2010 kl. 09:16

    Underbart Anna! Du skriver det vi alla tänker! Denna j.... text-tv som ska fram så fort det är reklam eller annat tråkigt på tv. Härligt att även läsa om C. Stor kram Lotta

    SvaraRadera