tisdag 10 maj 2011

Förändring

Ni som känner mig vet att jag inte är en människa av stora förändringar, jag gillar att saker är som de alltid vart. Julafton ska firas på samma sätt som vanligt, mamma ska göra samma mat som hon alltid gjort (då framför allt stek), etc etc.

Men nu är det faktiskt dags för en stor förändring för familjen B/S..........vi ska under ett års tid byta ut Linköping mot Oslo! Vi ska byta ut normala luncher mot mackor, Daniel mot Mette Marit, Tannefors mot Majorstua (nånstans...). Ja ni ser ju själva, det är förändringens vindar som blåser - spännande!

5 kommentarer:

  1. Har du verkligen tänkt över det här ;)

    SvaraRadera
  2. Gillas inte!!
    Men jag hoppas att ni kommer trivas och få ett jättebra år!

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att det blir en jätterolig och positiv upplevelse på alla sätt men att ni förstås kommer tillbaka till Sverige.

    Spännande förstår jag!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt!! Grattis!! Det kommer säkert bli en spännande upplevelse, man måste ha lite äventyr ;-)
    /Hillevi

    SvaraRadera