lördag 19 juni 2010

Bröllop


Är det något jag ärvt i rakt nedstående led från min farmor så är det att vara rojalist. Jag är bara så otroligt fascinerad av allt kungligt, det är så vackert med kungar, drottningar, prinsar och prinsessor. Kanske är det så att det är en sagovärld som man bara får en inblick i som är så otroligt vacker. Men idag såg man att dom också är människor, det bara fullkomligt flödade av känslor och kärlek under det fantastiska prinsessbröllopet - underbart!!!

Även C var laddad för bröllop i sin nya t-shirt med prins och prinsessa.
Nu laddar vi för middagen, här ska skålas med kungligheterna!

1 kommentar:

  1. Jag instämmer!! Det är väldigt intressant och fascinerande. Dock missade jag mycket av bröllopet själv...
    Sötaste tröjan på sötaste C!! :)

    SvaraRadera