söndag 13 juni 2010

Rock on



Efter mycket om och men så kom vi då äntligen iväg till Stockholm i lördags morse. C var avlämnad hos mormor, morfar och farmor, farfar. Jag hade bestämt vad jag skulle ha med för kläder (ja inte lätt att veta vad man ska ha på sig på hårdrockskonsert) och F hade lagt i sina kalsonger i väskan, så mot tåget.

Det blev en underbar helg med KISS-konserten som den givna höjdpunkten, den största besvikelsen var att det var så kallt att jag inte kunde visa min rockiga t-shirt (Sus fick se den iallafall). Annars var konserten fantastisk, vilken show, dom sista 5 låtarna fick stadion att gunga, jag säger bara "I wanna rock´n´roll all night".


Rockbrudar :-) (Obs godiset tillhör inte bilden......;-) )

Förresten kan jag tillägga att jag kunde sova ända till 9.20 på hotellet - underbart - och gjorde att jag fixade ännu lite mer shopping, men nu tillbaka till verkligheten igen, som faktiskt också den är helt underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar