måndag 11 oktober 2010

NEJ....

......nu har det nästan hänt igen (ja det hände men jag hade bättre tur). Var lite småstressad och tankspridd (ja tänker ni, alltså det normala tillståndet) hade hittat ett par skitsnygga skor, samtidigt som C var hungrig och F allmänt less. Provade dom snabbt, tog ett moget beslut att jag skulle hämta fram vinterskorna först för att se vad jag har, och sprang ut. Skulle packa in i bilen, och NEJ, plånboken med alla nya kort var inte där!!!!!!!

Men tack du underbara människa som hade lämnat in den i skoaffären, du räddade mig från en hjärtattack, en sju%6%%¤#%/&%¤# massa jobb och en arg (ja lite småirriterad hann han bli) sambo.

3 kommentarer:

  1. Jag kan inget annat än att skratta.. =)
    Kram på er!!!
    Sara

    SvaraRadera
  2. Men seriöst......Hur lyckas du? Jag fattar inte att vi har kunnat vara bästa vänner i snart 30 år. På den här fronten är vi liksom ganska olika. Eller också är det just det......att vi väger upp varandras styrkor och svagheter. Längtar efter dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Typiskt :)
    Och skönt att det finns ärliga och snälla människor som kan rädda upp situationen!

    SvaraRadera