onsdag 5 januari 2011

Paradiset

Har kommer en forsta rapport fran paradiset. Vi har det helt underbart. Resan borjade ju lite traligt med installt tag, men det fixade sig med en taxiresa till Arlanda. Val ivag sa flot allt perfekt, C sov i stort sett hela langflygningen och forsta natten spenderades i Ao Nang pa ett litet hotell. Dagen efter startade aventyret pa nytt, vi skulle ta oss till Koh Lanta och Laguna beach club dar vi fn befinner oss. Vi blev lovade en minibuss som skulle ta oss hela vagen men blev avslappta pa en busstaion...spannande! Men efter ett tag kom ytterligare en buss som tog oss hela vagen fram. Det var bara det att innan vi val kom ivag sa skulle ett antal manniskor plockas upp pa diverse stallen. Ni som tycker att jag ar tidsoptimist skulle nog saga att jag hittat hem.

Laguna beach club ar ia alla fall helt super for oss. Det ar nara till stranden och en pool ratt framfor bungalown. I forrgar hande nagot som ni som kanner mig aldrig kan tro, jag korde ner fotterna i en balja med fiskar...ja ni laste ratt, en massa fiskar som skulle stada fotterna, sa vidrigt.....men det var terapi, se foto for bevis. Idag ar det regn sa det blir en lugn dag med lite massage, bad i havet och vila - mao en helt vanlig dag i paradiset!

Vi hor snart av oss igen
Beviset

5 kommentarer:

  1. Åhhhh!! Det låter heeeelt underbart!! Så härligt. Hoppas ni får det fortsatt bra! Och forsätt gärna uppdatera oss :)

    Förresten så bodde vi i Ao Nang förra året - visst är det lite mysigt där?

    SvaraRadera
  2. Stackars fiskar säger jag bara... ;)
    Hittills verkar ni ha det underbart och resan kommer absolut inte bli sämre..=)Fortsätt nu och ha det underbart så hoppas vi att det snart kommer lite uppdateringar igen ifrån er.=)
    Massa kramar till er och gosa lite med C från moster!!

    SvaraRadera
  3. Låter härligt! Fast du ser lite skeptisk ut på kortet måste jag säja...
    Ha det riktigt sköööönt!
    /Faster Hillevi

    SvaraRadera
  4. Härligt :)

    Jag vågade aldrig göra det där med fiskarna så eloge till dig :)

    SvaraRadera
  5. Jag är avundsjuk på er. Förstår att det är total avslappning att vara i paradiset så länge. Ingen stress till något. Det är ju inte direkt så att ni ska hem snart :)

    Njut av semestern, varje dag ni kan!
    Och fiskarna ser skönt ut, även om jag håller med om att du inte ser ut att njuta direkt... bangade ju också den möjligheten när vi var iväg... tog en vanlig footscrub istället :)

    SvaraRadera