torsdag 30 december 2010

Nu så.....

.....efter en helt sanslös dag så är vi färdigpackade. Det har väl varit en dag helt i familjen B/S tecken (iaf B:S). Vi startade dagen soft, med en lugn morgon och lite sista fix vid datorn med räkningar och så där. Sen drog vi vidare ut på stan för lite lunch med fantastiskt trevligt sällskap. Som tur var så valde sällskapet att följa med och ta lite kaffe hemma hos oss. För då började kaoset.

Det plingade till i telefonen och min värsta farhåga var ett faktum......tåget mot Arlanda imorgon bitti var inställt. Okej tänkte jag, jag ringer SJ, dom fixar ju säker det här - jo då efter 4 h så fick jag äntligen prata med en människa som kunde hjälpa mig, nu får vi åka taxi upp imorgon. Spännande med en förmodligen förmiddagspigg 1-åring! Men men dom hjälpte ju oss till slut - men aldrig mer tåg med SJ om jag får bestämma, till saken hör att jag i början av veckan ringde och kollade så att tåget skulle gå........

Men nu är vi i vart fall klara och allt fick plats i våra väskor, tack M och O för lånet av fantastiska väskor! För er som är intresserade så kommer vi uppdatera er här vad som händer de närmsta 6 veckorna, för nu bär det iväg, mot nya äventyr på andra sidan klotet!

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt riktigt skön semester och ett gott nytt år till er alla tre!
    Njut så mycket ni kan så är ni redo för slutet av vintern när ni kommer tillbaka hit!

    Trevlig resa!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. åh vad härligt det låter!! Ha det gott
    Kramar från familjen Ider

    SvaraRadera