söndag 3 februari 2013

Hur kunde vi...????

Har inte skrivit här på ett tag, det har faktsikt en hyfsat bra förklaring. Jag, eller rättare sagt vi har gjort något som jag idiotförklarat andra människor som gör - nämligen köpt hus och helrenoverat med två små barn.........

Ja så där snusförnuftig var man minsann en gång i tiden, hur kunde dom och dom ge sig in i det där - JA hur kunde dom, och hur kunde vi???????

Men nu är det klart och vi sitter här i vårt egna hus i vår nyrenoverade lägenhet. Och det känns underbart. Det tog tre månader, F har slitit som ett djur, vänner och familj har ställt upp i massor, vet inte hur vi ska kunna tacka. Men under vissa stunder kändes denna underbara textrad ganska relevant:

"Som en dröm ljuv och öm fastän sliten, det ska man va, sen vill han ha en mitt upp i skiten........:-)"

Men så stolta vi är nu, vi gjorde´t och återigen får jag ta tillbaka nåt jag sagt.......det går ju faktiskt att köpa hus och renovera med två barn........(fast jag gör nog inte om det....;-))

Har lovat att bilder ska komma och det gör det så fort de laddats upp........

1 kommentar:

  1. Skönt att äntligen vara klara! Bra jobbat! Ser fram emot bilder :)
    KRAM

    SvaraRadera