måndag 11 mars 2013

Investering(ar)

Åååh nej tänker ni, nu ska hon skriva om att hon varit på Ullared och fyndat, eller ännu värre gjort ett blöj-klipp på ICA eller varför inte tag tre vällingpåsar och betala för två - men neeejjjjj.

Jag har gjort en investering i mig själv, jag har tagit hjälp av en personlig tränare. Kände mig så totalt kass, svag och otränad så jag visste inte var jag skulle börja. Men nu så nu är jag på gång igen, efter två gånger med henne så känner jag att det finns ett hopp. Någonstans i denna deformerade kropp finns det några små muskler som nu har börjat få arbeta igen.

Denna investering fylldes på nu i helgen med ännu mer energi - SPA med hela tjejgänget från Linköping, helt fantastiskt. Så mycket skratt och energi under två dagar, och dessutom Anna P, du hörde´t, massören sa att jag hade muskler :-)

1 kommentar:

  1. Japp, jag hörde´t :D
    Så härligt att träffa dig igen - en hel helg!!
    Måste göras om snart!
    Ta hand om dig o din familj (o dina kropp :))
    KRAM

    SvaraRadera