torsdag 2 september 2010

Pappas pojk

Ja bilden säger väl allt......det är ju inte direkt jag som älskar dammsugaren! Men det kanske blir så att jag i framtiden kommer leva med två pedanter......

Annars har dagen varit bra, även idag har jag i stort sett hunnit allt jag skulle. Plus en bonusfika med tjejerna (och de små killarna så klart) på stan.

Nu startar operation packning här hemma. Jag har fått order att lägga i mitt sist, är det bra??? Nej det skulle jag inte tro. Kan i värsta fall innebära sanktionering av tex skor....huuuu hemska tanke!

4 kommentarer:

  1. Anna jag håller på dig när det gäller packningen ;) Jag vet precis hur det är..
    Kram så syns vi på lördag!!! Längtar!!!!
    Sara

    SvaraRadera
  2. Haha men var glad att du har två i familjen som kan städa efter dig! :)
    Synd att jag missar dig imorgon :( Hoppas ni får en underbar resa! Hälsa familjen!

    SvaraRadera
  3. Undrar vem som älskar dammsugaren mer i släkten???
    Kanske farfar???
    kram farmor
    ps stå på dig packa ditt först annars vet man aldrig vem som fyller resväskan...

    SvaraRadera