tisdag 14 september 2010

Verkligheten...

..har nu kommit ikapp mig och jag har börjat jobba på riktigt!!!!! Konstigt. Men det är ju inte helt på riktigt, bara två dagar i veckan. Fast det känns mycke just nu. Avslutningen på ledigheten var ia alla fall fantastisk, en veckas semester på Kreta med nära och kära, tack mamma (och pappa) du får gärna fylla år lite oftare. Bildbevis på detta kommer.

Nu startar en helt ny fas i mitt/våra liv igen. Nu ska man vara en arbetande småbarnsmamma, mao ha två jobb på samma gång.....tur att ombyte förnöjer. Nej nu är det dags för ännu en arbetsdag imorgon sen tillbaks till mammalivet igen. Jag längtar efter mina och C:s kompisar, hoppas vi kan träffa några i veckan!

1 kommentar:

  1. Är säker på att du är en av de som klarar av att ha två heltidsjobb :)

    SvaraRadera