lördag 18 december 2010

I sista sekunden

Varför varför varför är jag alltid ute i sista sekunden med allting. Tror mitt motto lyder: Varför göra idag, det jag kan göra imorgon. Men jag undrar när jag ska lära mig att detta inte är det bästa. Nu är jag ju faktiskt mamma och inte har jag bättrat mig ett dugg - något min son ofta får erfara.

Idag tillexempel är det dags att handla julklapparna, varför idag???? När det kommer vara en miljon andra på stan, det kommer som F alltid säger vara rena Indien där ute. Men jag har ju inget val, annars får ingen några julklappar av mig och det skulle ju inte vara så kul.
Så vi får "bröta" på oss alla kläder och ge oss ut.


Så här kan det se ut då

Som tur är så har han nog vant sig vid en stressad halvgalen mamma, och förresten så är han nog den i våran familj som tycker allra bäst om att vara ute och titta på folk (ja ja kan vara en gen från hans mamma). Så nu är det väl inget mer att vänta på, Indien here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar