tisdag 7 december 2010

Katastrofläge

Ja katastrofläge är vad som just nu råder hemma hos familjen B/S. Imorgon ska vi iväg på lite galej, vilket innebär att man vill göra sig i ordning lite grand. Man vill tvätta håret (hmmmm var är mitt schampo), man vill platta håret (hmmm var är min plattång), man vill sminka sig (hmmm var är mitt smink), man vill lukta gott (hmmm var är min parfym), man vill kanske ha sitt favorithalsband (hmmmm var är det). Dessutom kanske det blir kallt och då vill man ha sina varma stövlar.........

Som ni förstår har mitt bagage FORTFARANDE inte uppenbarat sig. Det fina med alltihop är att ingen någonstans vet var det är, alla skyller på varandra. Trodde inte detta var möjligt på 2010-talet då vi lever i datorernas värld, eller är det kanske just därför?

Detta ´är vad jag inhandlat för att hålla mig något så när, i bakgrunden brukar vanligtvis min neccesär stå (hjälp, hur stavas det?)

Vi får se vad morgondagens resultat blir.....känns som det får bli en snabb handlingsrunda inför kvällen.




2 kommentarer:

  1. Gå och handla!! Genast! Eller i alla fall imorgon :)
    En nära källa talade just om för mig att man får tillbaka upp till 8 000 kr om bagaget varit borta minst 24 timmar...och det får vi väl säga att det har varit... ;-)
    Sen får ni ha det så trevligt i Gbg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Men seriöst -hur lång tid kan det ta? :-O

    SvaraRadera